Ga naar hoofdinhoud

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik bij Intertaal?

Het is bij Intertaal mogelijk om te bestellen via onze website  zakelijke klanten mogen ook via e-mail bestellen.

Wanneer er besteld wordt via de mail worden er eventueel extra kosten in rekening gebracht. De kosten welke hiervoor in rekening worden gebracht kunt u vinden onder Leveren.

  

Bestellen via onze website

Heb je gevonden wat je zocht? Mooi! In een paar stappen is jouw bestelling geplaatst:

stap 1: winkelmand

Plaats je artikel(en) in je winkelmand. 

stap 2: gegevens

Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt. 

stap 3: betalen

Kies je betaalwijze in de kassa. Heb je een kortingscode? Die kun je hier inwisselen.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je dat direct verrekend in de totaalprijs. 

  

  

Wil je een docentenexemplaar aanvragen?

Onder bepaalde voorwaarden kunnen taaldocenten in Nederland en België voor eigen gebruik kosteloos een exemplaar (*) aanvragen.
Ben je nog niet bekend met de methode en overweeg je klassikale invoering van de methode? Dan kun je ter beoordeling een beoordelingsexemplaar aanvragen.

Voor het ontvangen van een beoordelings- of docentenexemplaar gelden de volgende voorwaarden:

  1. het boek is een uitgave van Uitgeverij Intertaal
  2. het boek is bedoeld voor klassikale invoering
  3. je geeft les aan een erkende onderwijsinstelling
  4. het boek is bestemd voor het vak waarin je lesgeeft en het onderwijstype waarin je werkzaam bent
  5. het is niet mogelijk om docentenhandleidingen, losse audio-cd's, cd-roms, video's en dvd's als beoordelings- of gebruikersexemplaar aan te vragen
  6. het is niet mogelijk om aanvullend materiaal aan te vragen, zoals idioomboeken en grammatica's
  7. taaldocenten in Nederland en België ontvangen het exemplaar kosteloos
  8. zowel in Nederland als België brengen wij verzendkosten in rekening. De factuur hiervoor staat op eigen naam en adres van de docent.

Wil je een beoordelings- of docentenexemplaar aanvragen? Klik dan hier 

Aanvragen via de email worden niet in behandeling genomen.

  

Is mijn bestelling gelukt?

Heb je direct betaald met iDEAL dan zie je in je scherm dat de betaling is gelukt. Ook in je profiel kan je de status van je bestelling volgen. Tevens sturen wij je een email met een bestelbevestiging. 

Bestelling wel zichtbaar, geen orderbevestiging ontvangen

Je bestelling staat al wel bij het besteloverzicht, maar je hebt nog geen orderbevestiging per mail ontvangen. Geen zorgen: je mail wordt uiterlijk binnen een dag verzonden. Mocht je deze echt niet ontvangen neem contact met ons op via telefoon  (+31) (0)36 - 54 71 690 of mail:  klantenservice@intertaal.nl en vraag om de orderbevestiging dan sturen wij direct een nieuwe.

  

Leveren

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland
Orders onder de 20 euro: € 2,95 
docentexemplaren : € 5,95 

Gratis verzending boven de  € 20,00.


Verzending binnen de EU (inclusief België)
per order: € 5,95 

Verzending buiten de EU
per order: € 19,95 

  

Wat zijn de levertijden?

Wij streven erna om alle bestellingen tussen 3 en 5 werkdagen te leveren, mits op voorraad.

Mogelijk komt het voor dat artikelen welke wij importeren de levertijden langer zijn dan dat je van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om alle bestelling zo snel mogelijk bij jou in huis af te leveren.

Actuele levertijden kun je vinden bij de artikelen welke je besteld hebt en tevens in je account bij je bestelling. 

  

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

In je account kan je volgen of je bestelling is verwerkt door ons, wanneer je bestelling is verwerkt en ingepakt ontvang je in je email een bericht met daarin de track & trace code om precies te kunnen zien wanneer jouw pakket geleverd wordt!

  

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat je bestelling niet compleet is.

Artikelen die in de zending ontbreken kun je per e-mail klantenservice@intertaal.nl melden. Vermeld daarbij het ordernummer en om welk ISBN of welke ISBN's het gaat. 

Voor Nederland kun je mailen naar klantenservice@intertaal.nl en voor België naar uitgeverij@intertaal.be.

Mijn bestelling is beschadigd of defect, wat nu?

  

Een beschadigd of defect artikel? Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Je kunt beschadigd ontvangen artikelen of misdrukken aan ons doorgeven door een e-mail te sturen met een duidelijke foto van het artikel waar het om gaat. We komen dan samen tot een passende oplossing.

Voor Nederland kun je mailen naar klantenservice@intertaal.nl en voor België naar uitgeverij@intertaal.be.

  

  

Retourneren 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In je profiel kan je de bestelling of deel van je bestelling als retour aanmelden. Zodra wij je aanvraag ontvangen beoordelen wij deze. Na acceptatie of afwijzing van de aanvraag  ontvang je een email waar alle informatie en eventuele instructies opstaan om boeken en leermiddelen te retourneren.

  

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling weer aan ons te retourneren. Wil je weten hoe je dit het beste doet? Kijk dan even bij Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

Wij streven erna om jouw retour binnen 2 weken te verwerken. In het hoogseizoen kan dit wat langer duren dan dat je van ons gewend bent. 

  

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Als wij jouw retourzending hebben verwerkt ontvang je van ons binnen 5 werkdagen het geld terug op dezelfde manier als dat je betaald hebt. 

  

Betalen

Welke betaalmogelijkheden hebben wij?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, creditcard en voor onze Belgische klanten met Bancontact.

In de toekomst zullen onze betaalopties worden uitgebreid, zodat er altijd een optie tussen zit welke jou het beste past.

  

Is het mogelijk om te betalen op factuur?

Voor particulieren is het niet mogelijk om te betalen op rekening. Voor bedrijven of instellingen zijn er andere voorwaarden. Neem hiervoor contact op met je contact persoon.

  

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur ontvang je via de mail, nadat je bestelling is verwerkt door ons.

  

  

  

Kortingscodes 

Kortingscode

Een kortingscode kun je tijdens twee stappen van het bestelproces invoeren: In je winkelmand bij 'Heb je een kortingscode?' en bij stap 2 'informatie' in het vakje 'kortingscode'. Houdt er rekening mee dat iedere kortingscode specifieke voorwaarden heeft waaraan de bestelling moet voldoen voordat de korting op de bestelling verrekend wordt. Deze voorwaarden kun je vinden in de mail welke je hebt ontvangen met daarin de kortingscode.

Na het invullen van de kortingscode zal de korting automatisch worden verrekend, mits de kortingscode geldig is. Als de kortingscode niet geldig is zal er een melding verschijnen waarin dit wordt medegedeeld. 

Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend. Ook het kortingsbedrag wordt apart getoond.

Wil je de kortingscode verwijderen? Klik dan op het kruisje dat achter de kortingscode staat.

  

Voorwaarden kortingscodes

  • Je kunt per bestelling gebruik maken van maximaal één kortingscode. 
  • Kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur    
  • Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of (kortings)acties
  • Mogelijk is er sprake van een minimale en/of maximale bestelwaarde. Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden.
  • In het geval dat je je bestelling retourneert, is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling