Ga naar hoofdinhoud

Basisboek Online Marketing

Beschrijving

Doorloopt het hele marketingproces; geschreven door meer dan 30 vakspecialisten; standaardwerk voor het vakgebied. Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, jabij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributieof communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast.Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen.

Kopen bij


Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.


Specificaties

ISBN/EAN9789001887148
TypeBoek

Publicatie

AuteurOnbekend
UitgeverNoordhoff Uitgevers