Ga naar hoofdinhoud

Chinees in tien verdiepingen - Mandarijn voor het voortgezet onderwijs 1

Afbeelding van Chinees in tien verdiepingen - Mandarijn voor het voortgezet onderwijs 1

Beschrijving

Chinees een moeilijke taal? Jazeker, maar met Chinees in tien verdie pingen kun je het prima leren verstaan, spreken, lezen en schrijven, met deze boeken en een interactieve website.Deze unieke methode is ontwikkeld door de Universiteit Leiden en uitgebreid getoetst op Nederlandse middelbare scholen en in het privéonderwijs. Per hoofdstuk sta je op een nieuwe verdieping van een flat in Beijing, en maak je kennis met steeds andere bewoners: een oude huismeester, een taxichauffeur, een meisje van het platteland, een Nederlandse student in Beijing en vele anderen. Met levensechte teksten, en afwisselende oefeningen. Naast de taal is er ruimte voor cultuur en samenleving, van dichters uit de Tang-dynastie tot China’s huidige economische opmars. Op de website www.tienverdiepingen.nl/oefenen staan schrijfbladen voor Chinese karakters, stap voor stap, en héél veel luistermateriaal. En je kunt er online oefenen, met een interactieve module die je score bijhoudt.
Chinees in tien verdiepingen:• grondige taalverwerving: levendige dialogen, woordenlijsten met voorbeeldzinnen, heldere uitleg van grammatica en veel oefeningen• online geluidsopnames en extra oefeningen, met interactieve oefenmodule• volwassen achtergrondinformatie over cultuur en samenleving• dé methode voor een goed resultaat: geschikt voor Chinees als extracurriculair keuzevak en als eindexamenvak, lange traject of variant elementair. De auteurs doceren aan de Universiteit Leiden en in het voortgezet onderwijs, en zijn betrokken bij de ontwikkeling van Chinees als eindexamenvak. Jong of oud, de Chinese taal en cultuur bieden je een prachtige ontdekkingstocht door een verre wereld die steeds dichterbij komt.

Kopen bij


€ 41,00

Indien op voorraad binnen 48 uur verzonden


Specificaties

ISBN/EAN9789087281441
TypeBoek

Publicatie

AuteurBroekhuizen-deRooij e.a.
UitgeverUniversiteit Leiden